Επιλέξτε τη γλώσσα σας:
100% αληθινές, επαληθευμένες κριτικές.
frederique g. βαθμολογήθηκε
Un accueil, et un service au top, une grande gentillesse. Et le repas était vraiment très bon.
mathieu r. βαθμολογήθηκε
Excellent cuisine
Amandine D. βαθμολογήθηκε
Antoine C. βαθμολογήθηκε
Plats délicieux. Service impeccable
Gé G. βαθμολογήθηκε
Amélie S. βαθμολογήθηκε
Délicieux, service impeccable, et très bon rapport qualité prix
Regis A. βαθμολογήθηκε
Cuisine sympa et personnel à l'écoute
Eliz A. βαθμολογήθηκε
Christophe G. βαθμολογήθηκε
Excellent déjeuner, si vous êtes dans le quartier.
Sylvie P. βαθμολογήθηκε
Très bel accueil, tout était très bon